Tvåtusenfemton

Känns sjukt hur fort tiden går, kan inte tiden bara stanna upp ett tag. Är spänd och hoppas innerligt på ett nytt awesome tvutusenfemton. Som dock säkert inte kommer ändras ett skit från förra året. Det gångna året har innehållit det mesta, känner inte att det varit något märkvärdigt. Det har varken varit superbra eller dåligt, något deppigt isåfall. Det här året och speciellt då i början av nian har kretsat kring så mycket bullshit. (Början av det här året minns jag knappt) Too much drama to handle helt enkelt. Jag hoppas på samma sak åter igen det här året fast åt det motsatta hållet. 


Även fast året har varit rätt tråkigt så tycker jag själv att det har hänt mycket på det personliga planet. Jag har bland annat konfirmerat mig ( tackochlov ), fått mitt första sommarjobb och blivit något mer öppen för nya människor. Har även slitit hårt med träningen, även fast jag halkat efter nu dom sista månaderna.. mehe. 
I år har jag endast ett nyårslöfte och det är att ta risker och att våga göra misstag, liksom ta ännu ett steg ut ur min comfort zone . 
Jag har massa blandade känslor och måste erkänna att jag är något nervös också inför året. Nu börjas sista halvåret med klassen och kanske en del av mina underbara unicorns som jag känt mer eller mindre känt hela mitt liv. Sad just sad. 

Med massvis positivitet hoppas jag nu på ett grymt nytt år med fina vänner, nya chanser och en del snedsteg. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback