Hejdå sommarlov

Då var det dags igen, efter drygt två månaders ledighet så är det tid att börja skolan igen! Känner mig verkligen inte redo att gå tillbaka dit till allt plugg igen. Speciellt med np på våren och allt. Trots bästa klassen med underbara figurer så är jag ändå skit nervös att träffa alla imorgon, har ju inte träffat de flesta på hela sommaren liksom? Men det kommer nog bli superduper, hoppas på det bästa. Nåt positivt är att vår hajk blir antagligen om två veckor ungefär så ser verkligen fram emot det iallafall! Nu med några timmar kvar av sommarlovet tvåtusenfjorton så säger jag hej då för mig.
 
Två bilder från igår då jag fikade på stan med Lejla och Elin, super mys.♡♡


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback